• سه شنبه 18 اردیبهشت 1403
  • الثُّلاثَاء 28 شوال 1445
  • 2024 May 07
شنبه 22 تیر 1398
کد مطلب : 65345
+
-

افتتاح بیمارستان لیکک تا خرداد99

طبق برنامه زمان بندی‌شده، ساختمان بیمارستان لیکک بهمن ماه امسال به اتمام می‌رسد و خرداد سال آینده نیز وارد مدار خدمات دهی به مردم می‌شود

اخبار کهگیلویه و بویراحمد
افتتاح بیمارستان لیکک تا خرداد99

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد گفت: با توجه به برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده، بیمارستان لیکک مرکز شهرستان بهمئی تا خرداد ۹۹ به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش تسنیم، «پرویز یزدان‌پناه» در نشست بررسی مشکلات حوزه بهداشت و درمان شهرستان بهمئی اظهار کرد: طبق برنامه زمان‌بندی‌شده، ساختمان بیمارستان لیکک بهمن ماه امسال به اتمام می‌رسد و خرداد سال آینده نیز وارد مدار خدمات‌دهی به مردم قرار می‌گیرد.

وی از اختصاص اعتبار مورد نیاز برای محوطه‌سازی بیمارستان لیکک خبر داد و عنوان کرد: امیدواریم پروژه ساخت بیمارستان شهر لیکک تا بهمن 98 به اتمام برسد و با پیگیری‌های لازم تا خرداد ماه سال 99 بیمارستان تجهیز شود و آماده بهره‌برداری کامل قرار بگیرد.
یزدان‌پناه با بیان این‌که یکی از اولویت‌های دانشگاه علوم پزشکی تکمیل و راه‌اندازی بیمارستان شهر لیکک مرکز شهرستان بهمئی است خاطرنشان کرد: پیگیری و مکاتبات لازم برای خرید و راه‌اندازی رادیولوژی دیجیتال در مرکز شبانه‌روزی لیکک انجام شده است.

وی با اشاره به این‌که با توجه به موقعیت جغرافیایی، شهرستان بهمئی دسترسی مستقیم به شهرستان‌های کهگیلویه و بویراحمد ندارد ادامه داد: بیماران اورژانسی در این شهرستان به شهر بهبهان از توابع خوزستان اعزام می‌شوند.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: ضروری است تمامی متولیان امر اعم از مدیران حوزه بهداشت و درمان و پیمانکار برای تسریع در روند اجرایی و تکمیل بیمارستان شهر لیکک از هیچ کوششی دریغ نکنند تا مردم بیشتر از این منتظر نمانند.

یزدان‌پناه خواستار دوری کارکنان حوزه بهداشت و درمان از بحث‌های سیاسی در محیط کار شد و افزود: تلاش مجموعه کارکنان حوزه‌های دانشگاه علوم پزشکی در طرح بسیج ملی فشار خون قابل‌تقدیر است.

این خبر را به اشتراک بگذارید
در همینه زمینه :